FRONTPAGE NEWS

Ish i alle fall , haha! Jeg var så heldig å bli intervjuet av Haugesunds avis her om dagen og kom i avisen tirsdag som var. Jeg synes det var skikkelig fint skrevet, og journalisten fikk virkelig med seg det jeg sa. Jeg fikk heldigvis lov å dele det her på bloggen, sånn at dere også kan få lese! Jeg fikk til og med et lite bilde på forsiden av avisen, som var veldig stas da. Det betyr jo mye for meg at hjembyen min fortsatt “husker” meg, og ønsker å skrive om det jeg driver med. Jeg elsker Haugesund, og savner det veldig, men likevel angrer jeg ikke et sekund på at jeg flyttet hit for å drive med dansen! Det kan du lese mer om under:

Tusen takk til Haugesunds Avis for denne saken! 

Hva synes dere om repportasjen? 

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

I was lucky enough to be interviewed by Haugesund´s newspaper the other day, and over you can see the result! We talked about growing up in Haugesund, and having to move away at the age of 17 to pursuit my dream of becoming a dancer. I think the journalist really listened and wrote very well, so a big thanks to him!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg