TRAINING TUESDAY

I dag våknet jeg av meg selv klokken 8! Det var egentlig skikkelig deilig, for det var så lyst og fint ute. Ikke at det betyr at jeg gikk ut hehe, men jeg ble liggende å se på Gossip Girl i sånn 2 og en halv time tihi. Men det er tross alt aldri noe jeg egentlig har tid til så det føltes helt fantastisk å bare ligge i sengen å slappe av. Deretter dro jeg avgårde for å jobbe i hele halvannen time haha. Men alt er bedre enn ingenting, og jeg tar alt jeg kan få! Dessuten trives jeg så godt med å jobbe på den skolen, så jeg gleder meg til hver en time. Etter jobben bar det hjemover og nå gjør jeg meg klar til trening.

 

Bildene over ble tatt forrige tirsdag på fitness treningen vi har hver tirsdag. Det er en veldig morsom treningsdag hvor hele gjengen jobber og trener sammen. Etter styrketreningen har vi finaletrening i enten standard i eller latin. I dag er det latintrening som står på planen. Men før det skal jeg spise, og undervise rekruttene på LSK! Det blir moro. Og noe annet som er moro er at den avis reportasjen om meg kom ut i dag! Jeg skal se om jeg kan få tak i en pdf av avissiden sånn at jeg kan dele det med dere i god kvalitet! Hvis ikke skal jeg få tatt noen bilder av selve avisen 🙂

 

Hva gjør du når du våkner tidlig av deg selv? haha

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————————————

Today I woke up at 8 all by myself! It was actually really nice considering the sun was shining through my window already. Not that I really got up, but rather stayed in bed for another 2,5 hours to watch Gossip Girl haha. But I rarely have time for that so it was very nice to relax. After that I went to work for half an hour haha. But something is better than nothing, and I´ll take all I get. And besides, I love working at that school and I look forward to every class.

The photos above are taken last tuesday, because every Tuesday we have fitness and finals. It is so much fun to train together with alle the other dancers. Today we have fitness and latin finals, so I am getting ready for that now. 

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg