HANDMADE WITH LOVE

En ny uke er i gang og det er alltid masse å gjøre. I går kom jeg meg blandt annet til kiropraktoren for å sjekke hva som skjer med dette bekkenet mitt..I går tok han en “vanlig” enkel behandling sånn at jeg skulle kunne gå å trene normalt. Men på torsdag skal jeg tilbake for å sjekke musklene i områdene rundt, og lignende sånn at vi kan finne ut om det er noe jeg må trene opp/ avspenne /stramme opp, slik at jeg slipper dette her så ofte. Jeg setter sååå stor pris på at de gjør en så grundig jobb!

 

En annen positiv ting, er at jeg fikk masse post i dag – masse knapper! Disse kjøpte jeg på Ebay for en kjempebillig penge! Og jeg gleder meg til å sy dem på de flotte tingene mamma har laget. Veldig gøy å ha litt å gjøre (som om det ikke er nok å gjøre haha). I tillegg har jeg ambisjoner om å ta bilteorien denne uken, noe jeg gruer meg skikkelig til egentlig, for jeg føler meg aldri klar til sånne ting. Dermed er det bare å kaste seg i det tror jeg.

 

Nå er det er par timer til vi drar til LSK for å ha styrketrening og finaletrening – en veldig krevende kveld, så nå er det bare å fylle opp lagrene og lade opp!

Har du noen fritidsaktiviteter du liker å gjøre hvis du har litt ekstra tid?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Another new week is on, and there is a lot of things to do. Yesterday I went to my chiropractor to check out what my pelvis is doing these days… We just did a normal check and fix yesterday, but on thursday he is doing a thorough check on the muscles around the area etc, to see what we can do to make it happen less often. I am so grateful that they take me so seriously!

Another positive thing was the mail today! A lot of buttons I have ordered from Ebay came today, and I am really exited to sew them on the handmade stuff my mum has made. Always fun to have something to do if you have spare time. 

In a couple of hours we are heading to LSK to have a workout and finals…we are in for a heavy, but hopefully very fun night!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg