BYHS AMBASSADOR

    

                                      

Her kommer den kule nyheten jeg har gledet meg til å dele med dere – Jeg har blitt ambassadør for BYHS Clothing! Det står for By Helene Spilling. Det uttales Made BY H(elene) S(pilling), ikke “bys” hehe! 

 

Helene er ei veninne jeg kjenner gjennom dansingen, og som jeg etterhvert har fått blitt godt kjent med etter at jeg flytta hit! Hun er ei sprudlende, positiv og kreativ jente jeg har gjort masse gøy sammen med, og da hun skulle begynne med klesmerket sitt visste jeg at det kom til å bli skikkelig bra! Jeg kjøpte to av genserne hennes med en gang hun lanserte dem, og de er fortsatt favoritter i klesskapet. Det kan man kanskje se ganske tydelig om man blar tilbake på bloggen min haha! Nå i det siste har jeg testet ut treningstøyet deres “Olympia Set”, og det har bestått både styrketrening, finaletrening, og spinning testen. I tillegg er det jo så fint! Det kommer masse spennende nå til våren og jeg gleder meg sånn til å være en del av det! 

 

Du kan besøke bloggen til Helene HER , og nettsiden til BYHS HER ! Og hvis dere finner noe som faller i smak kan dere bruke min rabattkode ” ronjao15 ” å få 15% rabatt! 

Har du hørt om BYHS før?

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————————————–

Here comes the news I´ve been waiting to tell you! I am officially an ambassador for BYHS Clothing. By the way, it it pronounced like “(Made) By H(elene) S(pilling), not like “bys”, hehe. 

Helene is a friend of mine that I know through dancing, and these last years I´ve gotten to know her even better. She is a happy, positive and creative girl that I´ve had a lot fun with, so when I heard she was launching a clothing brand I knew it was going to be good. And as soon as she got the sweaters I got myself two of them, and they have been favourites in my closet ever since. (Proof, see though my blog).  Lately I´ve been trying out their Olympia Set, and it has been tested through a strengt workout, dance finals and spinning..and I approve! In addition to this, there is a lot of new stuff coming up this spring, and I am so happy to be a part of it! 

You can visit Helene´s blog HERE, and BYHS´s webpage HERE ! And if you find something you like you can use my code ” ronjao15 ” and get 15 % off! 

Hav you heard about BYHS before?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg