BLUEBERRY DELIGHT

Jeg fikk plutselig så lyst på muffins at jeg bare måtte bake noen! Min personlige favoritt er blåbærmuffins…så frisk og godt! Gutta gav dem tommel opp som dere ser på bildet, haha. De ble veldig gode om jeg så får si det selv, Toro er fine greier! I tillegg er det så lettvint, og man har noe godt et par dager etterpå tihi. 

 

I dag har jeg hatt full dag på jobb, hatt privattime og egentrening. Nå har jeg nettopp spist middag, så tenkte jeg meg en tur på Fresh Fitness rett og slett. Etter det er det å hoppe i dusjen og komme seg i seng, hehe. Jeg gleder meg alltid til å legge meg etter en lang dag, gjør du? 

 

Forresten, alle dansere følg med for snart kommer det en GIVEAWAY her på bloggen!

 

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————–

I suddenly wanted muffins…so I decided to bake some! My personal favourite is blueberry muffins, so tasty! The boys also gave them the thumbs up, as you can see on the photo above. They turned out really good, and they are so easy to make.

Today I had a full day at work, then I had a private lesson and some practice. Now I have just had some dinner, and I am getting ready to head off to Fresh Fitness for a workout!

Btw, dancers, stay tuned for a GIVEAWAY here on the blog!

xoxo

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg