OPERA HOUSE


  
   

 

                        PHOTOS BY MARIANNE KALLEVÅG // SWEATHER FROM BYHS // JEANS FROM LEVI´S

Som jeg nevnte var jeg i Oslo forrige helg, og da stakk vi innom det flotte opera huset vårt! Det var min herlige søster Marianne som knipset noen bilder av meg. Det var egentlig en veldig fin dag på mange måter, ganske pent vær, og veldig godt selskap så klart!

 

I dag har vi hatt styrketrening og finale trening, så tirsdag er alltid en ganske tung treningsdag, men veldig gøy! Styrketreningen gikk ganske bra, men under finaletreningen min så hadde jeg så innmari vondt under føttene at det rett og slett var skikkelig vondt å holde på…Men jeg gav ikke opp, og gjennomførte en kort finale, en finale med jive mellom hver dans, og en “maraton” jive så bra jeg kunne! Jeg sier meg fornøyd med det, og tar straks kvelden!

 

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

As I mentioned earlier, I was in Oslo last weekend, and we went by the Norwegian Opera house. It was a very nice day to be there, because the weather actually was OK.  It was a very nice day in good company!

Today has been quite tiring, because we have had fitness and finals. The fitness part went very well, but during the finals my feet were acing so bad for some reason… But I fought through and finished one small final, a long final with jive in between every dance, and a “marathon” jive as well as I could. happy about that! Anyway, time to go to bed.

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg