CREATIVITY & BLING

Herlighet, se på disse neglene jeg har fått hos Miss Nailed It! Det er jo rett og slett et lite stykke kunst. Jeg var i salongen i over 4 timer faktisk haha, men det føltes absolutt ikke så lenge i så godt selskap. Og i tillegg til neglene fikset hun også brynene mine. I dag var Ann-Torill virkelig i det kreative hjørnet og lagde så og si alle neglene forskjellige, og det var så fascinerende å følge med på. Tomlene min er jo rett og slett helt sinnsyke, sinnsykt flotte, men også ganske upraktiske haha. Så det er bare å lære seg litt alternative måter å ta på sko og bukser fremover, men den prisen kan jeg godt betale for så fine negler.

 

Jeg digger jo slike litt (veldig) crazy negler, og synes det er en drøm å få være sponset av Miss Nailed It. Samtidig så får hun øvd og gjort akkurat det hun ønsker, sånn at hun også får noe ut av samarbeidet! Jeg har på følelsen at jeg kommer til å ødelegge de flotte rosene i et uhell i løpet av en ukes tid, for det er ganske typisk meg.. men hvis det blir tilfellet, betyr det bare at jeg må ta nok en koselig tur inn til Pilestredet i Oslo, og det gjør jeg mer enn gjerne!

Så tusen tusen takk til Ann-Torill som både lager FANTASTISKE negler, og som tar så godt vare på kundene i salongen!

 

Nå skal jeg avgårde på jobb, og deretter avgårde til kiropraktoren, og til slutt avgårde på trening. Deilig å sove litt lenge i dag da, siden jeg ikke begynner før 10!

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

OMG look at these fantastic nails! Miss nailed it really got creative yesterday, and made nails for over 3 hours. But the time flew while we chatted, and also I was so fascinated by all the different designes. Especially my thumbs as just a piece of art , though a bit unpractical haha. But I love a little (very) crazy nails! It is really a dream to be sponsored by Miss Nailed It! A huge thanks to Ann-Torill for making FANTASTIC nails, and threading her clients so well!

I am heading of to work now!

xoxo

4 kommentarer

Siste innlegg