SNEAKPEAK // COMING SOON

                                                                                                  PHOTO BY MARIANNE KALLEVÅG

Jeg hadde en kjempefin dag i Oslo i går! Vi var blandt annet på Operaen, tgiFridays, og diverse butikker. Vi var også en tur hos søskenbarnet til Marianne, hvor vi møtte flere fra familien som er i Oslo i helgen, kjempekoslig. Når kvelden kom dro vi hjem til Marianne og koste oss der med de hun bor med. Vi hadde det super morsomt – noe som ikke var noen overraskelse i selskap med så herlige mennesker. Etterhvert dro jeg hjem, hvor Sverre, Jonas og Sasha venta på meg, vi lagde oss hjemmelaget pizza og satte på “Sjørøver planeten” , den er så bra!! Men selvsagt presterte jeg å sovne rett før den mest spennende delen, og våkne opp (bli vekka) rett etter den haha.. jaja får de den delen en annen dag da. 

 

Nå skal jeg inn til Oslo igjen for å fikse negler og bryn, og jeg gleder meg skikkelig! Etter det er planene litt uklare, men vi skal i alle fall dra å trene på fresh i løpet av dagen. Det eneste som er litt “krise” er at 3 mila går mens jeg reiser haha…håper det er nett på toget! 

 

Hva skal du i dag? 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg