BURGUNDY // BYHS

          

          


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD//SWEATHER FROM BYHS//CAPS FROM ME AND MY COUSIN//NAILS BY MISS NAILES IT//JEANS FROM LEVI´S

Her er bildene vi tok i Sverige! Det var litt kaldt men likevel var det vår i luften. Dessuten er det så fint der ute! Og siden man hverken har nett eller mobildekning får man opp øynene for litt andre ting. Det var deilig og koble litt av og kunne legge vekk mobilen. Vi fikk snakket mye sammen, vært ute, sett ski og lest mye! Jeg ble ferdig med boken jeg holdt på med, og kommet godt i gang med neste, så moro! Jeg har fått dilla på å lese, så nå benytter jeg alle muligheter i pauser på jobb etc haha. Men jeg må jo også få gjort litt andre ting nå som jeg er tilbake i hverdagen. 

 

I dag har jeg hatt en ganske lang dag, først jobbet jeg fra 8:15 til 13:00, så var jeg hjemom og spiste, deretter dro og trente dans i ca halvannen time, så underviste jeg barnedans i to timer, og til slutt tøyet jeg i ca 45 minutter. Men denne dagen var egentlig ganske normal og ikke så krevende i motsetning til i går! For etter glattkjøringen hadde vi en time med balanse/ kjernemusklatur /tøying og deretter en time med finaletrening. Og den var ganske tøff…vi hadde kun 2 finaler, som egentlig er ganske lite…men ikke når man har typ 3 minutter med quickstep-hopp mellom hver dans! Det var hefitge saker, men vi var egentlig ganske fornøyd med både innsats og dansingen! Men etterpå var vi helt mørbanka hele gjengen tror jeg, jeg var i alle fall ganske stiv og god da jeg skulle stå opp i morres… Nå begynner det værste å gi seg etter at jeg har fått bevegd meg litt heldigvis, men nå gleder jeg meg til å komme meg i seng!

 

Hvordan er en vanlig dag for deg?

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

Here are the photos we took in Sweden! It was a bit chilly outside, but still spring was in the air. It is so nice out there, and since we didn’t have internet or reception, we had time to do a lot of other stuff, like being outside, be social, be active, chill and read! 
But now we are back to normal, and that is also nice. Today I worked from 8:15 to 13:00, and then I went home to eat. After that I danced for approx 1,5 hours, taught kids dance for 2 hours, and stretched for 45 minutes. Now I am super ready for bed!

What is a typical day for you?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg