STRAWBERRY DELIGHT

I dag har jeg vært på “Sikkerhetrskurs på bane” aka glattkjøring! Det var egentlig veldig morsomt og lærerikt! I tillegg testa jeg en kollisjonssimulator, det var egentlig noe jeg grua meg skikkelig til, det så jo helt grusomt ut, I GANGFART! Men jeg mannet meg opp og prøvde, og det så værre ut enn det føltes selv om man fikk en god trøkk… Uansett var det veldig greit å ha prøvd! Man får skikkelig respekt for kreftene som er i sving. Resten av banekjøringen var også veldig lærerik og morsomt, hvor man fikk testa ut hvordan bilen oppfører seg på glatt føre. 

Nå har jeg spist middag, og dessert som dere ser over – jordbær med litt smelta sjokolade på! NAM! Skikkelig digg en tirsdags ettermiddag! Men nå må jeg gjøre meg klar til trening igjen!

 

Gode tips til hverdagssnacks?

 

xoxo

2 kommentarer
    1. Husker jeg også synes den biten av glattkjøringen var ganske ekkel, men en skikkelig tankevekker om hvor galt det kan gå!
      En snacks jeg er veldig glad i er frosne druer. Perfekt dersom man har litt søtsug, men prøver å spise sunt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg