ALTERNATIVE ACTIVITIES

       

Som sagt har vi drevet på med litt alternative aktiviteter i helgen! Vi var nemlig med på en rebus sammen med bygeforeningen der ute. Så koslig! Vi hadde mange spørsmål, dart, pil og bue, og luftgevær. Jeg har aldri tatt i noe i nærheten av et gevær før, så det var jo litt spennende, men jeg var veldig fornøyd med at jeg i det hele tatt traff blinken og kom fra det med 8 poeng haha! Jeg kom faktisk på 4 plass av alle sammen og fikk en bagg i premie haha! Må jo si meg ganske fornøyd med det når spørsmålene var på svensk og jeg aldri hadde skutt før!

 

Nå må jeg komme meg avgårde på trening, så skal jeg blogge mer senere!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg