SNEAKPEAK // COMING SOON

Grunnen til at jeg ikke har blogget i helgen, er at Sverre og jeg har vært en tur i Sverige! Der har vi verken dekning eller nett, men vi hadde heldigvis NRK 1 så vi fikk sett ski Vm haha!  Vi har hatt en fin tur hvor vi har gjort mye vi ikke pleier å gjøre…Dette skal jeg legge ut et innlegg om litt senere! Vi kom akkurat hjem og har fått i oss middag, så nå er det bare å la maten synke litt før vi skal dra å trene litt på Fresh Fitness.

 

I løpet av helgen har jeg dessuten blitt ferdig med boken jeg har holdt på med – “Skyggejegerne – demonenes by”. Jeg har egentlig veldig sjeldent tid til å lese, i tillegg faller jeg fort av dersom boken ikke holder på spenningen. Men her forleden så jeg filmen igjen, og selv om jeg har sett den før ble jeg helt revet med, og da jeg innså at det ikke kommer oppfølgere fant jeg ut at jeg bare må lese bøkene og finne ut hva som skjer! Og sånn ble det til at jeg kjøpte den første boka, og nå på grunn av en helg med god tid til å lese er jeg vel i gang med bok 2! Så hvis du leter etter en ny bokserie kan jeg i alle fall anbefale “skyggejegerne”!
Selvsagt måtte vi ha leseavbrekk og se på ski VM da, jentene har jo rett og slett vært helt fenomenale! Så vanvittig imponerende lag… Og jeg håpet virkelig det skulle gå Sundby sin vei i dag! Dessverre gjorde det ikke det, men det var et veldig spennende løp! 

 

Nå skal jeg gå gjøre meg klar til trening, 

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————————————-

The reason that I haven´t been blogging this weekend is because we have been in Sweden without internet. But because of that we have had time to do a lot of things we usually never do – I will post about this a bit later! We got home abut an hour ago, and now we are waiting for the food to sink a bit before we go to Fresh Fitness to have a workout.

During this weekend I have finished the first book of the “shadow hunters – series” , and I have started on book two. I have finally found another series that keep me interested all the way through the book. So if you are looking for a new book series, I can recommend “Shadow hunters!”

I`ll go get ready for my workout now,

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg