ROOM

    


 

Nå begynner vi endelig å komme skikkelig i hus her, og jeg trives så godt i den nye leiligheten vår. Spesielt rommet vårt begynner å bli skikkelig fint nå, og vi har til og med fått opp litt pynt. Over ser dere at par småting, og jeg skal nok få lagt ut flere bilder av rommet når det er helt ferdig. 

 

Nå har har akkurat kommet hjem etter en full dag på jobb, så nå skal jeg egentlig bare spise før jeg skal avgårde til studio for ha rekruttene, og deretter skal jeg trene selv. I dag er det fellestrening i latin som står på planen, så det blir bra. Jeg holder forresten på med et innlegg om hvordan det er å være både kjærester og dansepartnere – så følg fremover hvis du vil få det med deg!

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

We are finally getting really settled in our new apartment! I really really like it here. Our room is also starting to look real good, and above you can see some details. I will post more photo once we´re all settled!

By the way, I am writing about how it is to be both dance partners and a couple! So stay tuned if you want to read that!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg