WHEN HELP IS NEEDED

I går var kroppen min helt på bærtur…jeg hadde så vondt overalt. Fra ankelen og opp gjennom kneet, i bekken og rygg, og opp i nakken. Det hadde ikke skjedd noe spesielt, og jeg hadde til og med hatt fri lørdag og søndag! Kanskje jeg ikke tåler å være i ro haha. Uansett så ble det egentlig bare verre da eg skulle tøye på kvelden, for da klarte jeg plutselig ikke å legge skikkelig vekt på beinet. Vel da var det bare en ting å gjøre – bestille time hos NEMUS.

 
                                                                            (Bilde fra en tidligere tur til NEMUS)

Vi er jo så vanvittig heldige at vi har fått NEMUS med på laget, og det har vært en drøm altså! Det har vært en periode med mye greier nå, så vi har vært ganske mye innom. De har hjulpet oss med alt fra et par korrigeringer, til mer langvarige plager som hælene mine og benet til Sverre. Jeg har jo følt litt på den at jeg ikke bør dra dit for ofte, for vi vil jo ikke “utnytte” hjelpen de tilbyr oss. Dermed har jeg prøvd å bare dra når jeg absolutt trenger det, men som sagt har det vært en ganske trøblete periode med behov for mye hjelp. Men vi har virkelig blitt behandlet som kongelige, og fått så god oppfølging. 

 


(tatt fra Nemus.no)

 

Det var egentlig helt tilfeldig at jeg gikk til Eirik en dag, fordi bekkenet mitt var skikkelig ute å kjøre, og han var den som hadde ledig tid da jeg kunne. Og etter det har jeg bare fortsatt å gå til ham, fordi jeg var så fornøyd! Og angående det at jeg var litt “redd” for å dra dit, så sier alltid Eirik at “hvis det er noe, så kommer du bare innom.” Så uansett om det har gått en dag eller en måned siden jeg var der sist føler jeg meg alltid tatt imot med åpne armer. Han har vært så hjelpsom og stiller alltid opp, og det å ha en sånn på laget er helt uvurderlig! Dessuten har jeg jo vært det såpass mye at jeg føler jeg begynner å bli kjent med flere av de som jobber der – for en hyggelig, flink gjeng! Jeg har vært hos flere av de som jobber der på grunn av at de har ulike spesialiteter, og jeg har gått smilende ut hver gang. Etter at jeg var der føltes kroppen min som ny, og jeg kunne igjen gå på trening uten å ha vondt på feil måte. Tusen hjertelig takk til NEMUS og spesielt til Eirik som alltid stiller opp for oss!

 

Og hvis det er flere som lurer litt på denne knekkelyden….

 

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

We have received amazing help from our sponsor NEMUS lately! It has been a period of a lot of trouble and I´ve been to my chiropractor Eirik at NEMUS a lot. But even though it´s been a lot, I feel just as welcome every time. 
Yesterday my body hurt really bad! I have no idea what had happened, but it was hurting all the way from my left ankle up to my neck, stiff and painful. After only 15 minutes at NEMUS I felt as good as new, and I could go to practice without having the wrong kind of pain. We wish to thank NEMUS so much, we are so happy that you are on our side!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg