HOME

Det var så deilig å være hjemme i helgen! Alltid herlig å koble litt ut og slippe hverdagens stress. I tillegg fikk jeg treffe flere av vennene mine og deler av familien. Med meg hjem fikk jeg også masse fint mamma hadde laget, som dere kan se på bildene over. 
Apropos helgen – så dere på VM i ski? Kjære vene, jeg satt klistret til skjermen i alle rennene og fikk jo helt hetta der jeg satt å så på disse nordmennene som brakk stavene etc, haha. De er så vanvittig flinke og jeg så sykt respekt for de idrettsutøverne, men gud så uheldige de skulle være- det er så fort gjort… vanvittig kjipt, men sånn er det. Får håpe de ikke tenker over det alt for lenge.
Utenom ski ble jeg sittende å se på serien “Stranger things”, og den var så spennende at jeg så 5 episoder på en kveld…tihi! #innevær

 

I dag har vi hatt en helg vanlig mandag, jobb etterfulgt av en ettermiddag i studio med privattime, kurs og fellestrening. På @legactions ligger det nå en video fra dagens trening. Det var en ganske god dag på trening til tross for at kroppen kjennes vond, hehe. Tror jeg skal en tur til kiropraktoren snart gitt! 

 

Har du noen tips til en stiv og vond kropp?

xoxo

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————–

It was so nice to be home this weekend. I got to meet up with some friends and family and just relax. And as you can see on the pictures above, I got a lot of nice handmade things with me.  I was stuck in front of the television every time is was skiing on, and in addition to that I started watching a series called “Stranger things.” Best thing ever on a rainy and windy day!

Today I´ve had a very ordinary but nice monday. First work, then private lesson, teaching kids, and group lesson. There is a video of us dancing on @legactions now! Besides a quite painful body the training was quite good! Think I´ll go to the chiropractor tomorrow…I need it haha. 

Do you have any tips for an acing body?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg