SUNNY DAY

                                                          

Det var så nydelig vær denne dagen, så mye sol at jeg ikke klarte å holde øynene oppe, derfor ser jeg ikke opp på et eneste bilde fra shooten haha! Men jeg klager da absolutt ikke over strålende sol, det var deilig å ta bilder i det fine vinterværet. Apropos strålende vær, det var det virkelig her i Haugesund i går, og jeg hadde store planer om å gå ut på tur, samt ta litt bilder i dag…i stedet sitter jeg inne og ser ut på regn og kuling… Men men, det er aldri så ille at det ikke er godt for noe! Jeg koser meg inne sammen med ei av bestevenninnene mine, Siri, som også er hjemme på vinterferie. Vi sitter å ser på VM i ski, det er jo så spennende. Jeg kan jo absolutt ikke stå på ski selv, men å se det på TV når Norge er så gode er jo helt toppers! Resten av dagen blir nok tilbragt med Siri, så får vi se hva vi finner på etter vi har sett dagens skirenn. 

 

Sitter dere også klistret til skjermen når det er ski VM?

 

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————

It was such a nice weather when we took these photos. It was so much sun that I could not keep my eyes open! But I won´t complain about the sun, because it was really lovely outside. Speaking of nice weather, we had such a nice day here In Haugesund yesterday, with lovely weather. I was planning to go for a long walk and take photos outside…but instead I´m stuck inside because of a little storm outside. Oh well, I still have a nice day, because one of my best friends, Siri is home too, so we are enjoying some skiing on TV – so exiting!

Are you watching the skiing world championship?

xoxo
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg