COMING SOON // SNEAKPEAK

PHOTO BY SVERRE FJELLSTAD // SNEAKPEAK // COMING SOON

For øyeblikket sitter jeg godt plantet i sofaen hjemme hos mamma i Haugesund. Jeg har allerede vert en tur hos mormor, hvor jeg fikk noe av det beste jeg vet – lapskaus! Jeg spiste intet mer enn 4 porsjoner haha! Men til mitt forsvar hadde jeg ikke spist siden klokken 12 og trent mange timer etter det, og dessuten er det bare så vanvittig godt, hehe. Nå skal jeg kose litt med hunden Timon før det rett og slett er leggetid!

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————

At the moment I am chilling at home in Haugesund! I have been a trip to my grandma´s house, were I got go eat one of my favourite dishes – a kind of stew we call “lapskaus” – with lots of vegetables, potatoes, and meat. I ate four plates! But to be fair I haven´t eaten since 12, and I´ve been training a lot today..also it+s just too good to stop! Now I will keep cuddling with Timon the dog, before I go to bed!

xoxo


Her ser dere blogge-samarbeidspartner i kveld! // My co-blogger tonight!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg