HANDMADE

 


                                             BUTTONS FROM PANDURO

Det var vel allerede i forfjor at jeg spurte mamma om å strikke et par “veldig korte leggvarmere med hull til hælene”. De aller fleste dansere har jo et par leggvarmere med hull til hælene på danseskoene, men selv synes jeg at leggvarmere ofte sklir nedover og blir plagsomme, eller rett og slett blir for varme. Men det som er veldig genialt med slike leggvarmere er at de forhindrer at skoene blir så ødelagt! For på innsiden av skoene blir det etter en stund huller i stoffet, som gjør at de ikke “skikket” til konkurranser etc. Men heldigvis kom jeg på ideen med disse som bare går rett over ankelen. Det er selvfølgelig mest sannsynlig noen andre har kommet på dette før meg, haha, men det som er litt fint med akkurat disse er at de
1) Er håndlaget av min mamma
2) De er skikkelig behagelige!
3) De er varme og gode nå på vinteren
4) De kan bli laget akkurat slik man ønsker dem, og dekoreres! 

Jeg satt og sydde på litt knapper og perler på mine par her om dagen. Jeg synes det er litt sjarm over at de er så hjemmelaget og personlige, samtidig som de virkelig gjør jobben!

 

Liker du hjemmelaget tilbehør?

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————

About a year ago, I asked my mum if she could knit me some “small” leg warmers. Most dancers own a pair of leg warmers with a hole for the heel. But personally I often feel the leg warmers are sliding down, and really just becomes annoying. But these small ones keeps the right places warm, and also keeps the shoes nicer for a long time! 

 

I love the handmade feel of these “shoe protectors” , they are so nice and personal! And also they are easy to decorate, which you can see above. 

 

Do you like homemade accessories?

xoxo

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg