GOOD NEWS // BAD NEWS

Vi var veldig spente på om vi skulle få gode eller dårlige nyheter da vi var på sjekk hos NEMUS i går. Heldigvis har Sverre sitt ben blitt bedre! Mindre vondt, og det var også mindre væske i området. Den kan fortsatt være vondt, men vi satser virkelig på at hvis han lar være å “provosere” den så blir den helt bra til lørdag!

Når det gjelder hælen var så var det ingen endring egentlig, så verken gode eller dårlige nyheter. Jeg må fortsette å teipe samt avlaste hælen det jeg kan…Han anbefalte meg å få tatt et MR bilde av det, slik at vi kan utelukke stress brudd. Håper og tror at det ikke er det, men alltid greit å utelukke!! Man vet jo aldri…

 

Nå har jeg akuratt kommet hjem fra jobb og gleder meg til mat! Men etter jeg har spist er det ut igjen for å ha rekruttene på LSKdans, deretter en det en time styrketrening og en time finaletrening – jeg har en kveld full av svette foran meg med andre ord!

 

Hva gjør du etter jobb/skole?

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

We were very anxious to know how our injuries were doing when we went to NEMUS yesterday. Luckily Sverre´s leg is doing better! Hurts less and also these was less fluid in the area. It can still be painful, but we hope that it will heal even more until Saturday. When it comes to my heel, it was no change, so not really good or bad news. I still need to tape it and not step on it. I also need to take an MR of it to make sure it´s not a fracture. I really hope it´s not!! But better to be safe than sorry.

Right now I just came home from work, and I am really looking forward to some food! After I´ve finished eating I´ll go the the studio to teach, have fitness and stamina training. A sweaty night ahead of me!

What do you do after work/school?

xoxo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg