LITHUANIA TRIP

Da er jeg endelig hjemme! Det har vært en laaang dag…Vi sto opp 04:15 (03:15 norsk tid) , dro fra hotellet 04.45, og tok flyet 06:15. Da vi landet 07:15 var det rett avgårde på jobb for min del, deretter kjøretime. Jeg er faktisk ferdig med alle de “enkeltstående” oppgavene i trafikkopplæringen -woho! Men nå begynner sertifikat budsjettet mitt å bli tomt…det er så dyrt! Nå gjenstår liksom bare “helhetskjøring” eller hva det kalles, slik at jeg får alle arbeidsoppgavene inn på automatikk. I tillegg mangler jeg glattkjøring og langkjøring. 

Nå skal jeg få gått gjennom alle videoene far turen og sette sammen en VLOG! PS: grunnen til at vloggen fra treningen ikke har kommet, er fordi jeg har hatt litt problemer med å legge over videoene av en eller annen grunn…det kommer det kommer! 

 

Hva har du gjort i dag?

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Finally home! It has been a long day… We got up at 04:15 (03:15 norwegian time), left the hotel at 04:45, and our flight left at 06.15. When we landed 07:15 I went straight to work, and then to my driving lesson, and I am almost done – woho! Still some things remaining, but I´m done with all the different tasks, now I just got to get them all on automatic. 

I will now go through all I filmes in Lithuania and make a VLOG! And also the blog from my home workout should be up soon…just had some trouble getting the videos over to my computer. 

What have you been doing today?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg