A NEW CHAPTER IN MY LIFE

 

Nå har jeg endelig fått flyttet det aller meste over i den nye leiligheten! Jeg flytter inn på et større rom, denne gangen sammen med Sverre. I tillegg bor vi med to andre dansere. Så vi blir et koselig dansekollektiv. Flyttingen var egentlig bare et SKIKKELIG kaos, som dere kan se på bildene over. Jeg har virkelig latterlig mye greier….alt fra klær og sko, til pynt og dansestuff. Heldigvis fikk jeg god hjelp til å kjøre det over. Mye ting har jeg kastet, en del skal jeg prøve å selge, og noe skal jeg gi bort. Det ligger allerede en del ute på Letgo som jeg selger veldig billig pga plassmangel hehe. Vi får rett og slett ikke plass til alle tingene våre inn på samme rom. 

Nå begynner vi heldigvis å få litt orden i rotet og det begynner å ligne på et hjem. 

 

Jeg skal få tatt litt bilder etterhvert som det blir ferdig, men jeg har på følelsen at det kommer til å ta litt tid siden vi skal ut å reise neste uke.

 

Har du flytta før?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————

I have finally moved most of my stuff over to the new place. But it was quite a chaos….so much stuff! I am moving in together with Sverre and two other dancers, so I am really looking forward to it. But that means that we don´t have so much space, and therefore I need to throw out, sell or give away quite a bit. Luckily we have had some time to get things bit more organised. I will publish some more photos when we finish the moving in, but I have a feeling it will take a while…specially since we are travelling next week.

Have you moved before?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg