OH NO!

I går kveld var der latintrening som vanlig, og vi hadde først en kjempebra privattime før vi gikk over på fellestrening. Plutselig sviktet benet til Sverre og han måtte sette seg ned, og klarte ikke å legge skikkelig vekt på benet… Så vanvittig kjedelig! Resten av treningen ble dermed alene..

Benet var ikke noe bedre i dag, så da måtte vi oppsøke hjelp. Vi tenkte først på legen, men så kom jeg på noe kiropraktoren min sa en gang da jeg var i tvil om hvor jeg skulle oppsøke hjelp –> “Er du syk, dra til legen. Har du vondt, kom til oss!” Heldigvis er det kjapt og enkelt å bestille time hos NEMUS Lillestrøm, og Sverre fikk time allerede i morres. I tillegg har ryggen og bekkenet mitt blitt skikkelig stivt og vondt, så jeg bestilte meg time etter jobb i samme slengen. 

Sverre ble undersøkt og det var ingen store rupturer i senen i alle fall. Så mest sannsynlig har han bare forstrukket den noe, noe som er veldig vondt, men ikke så mye annet å gjøre med enn å hvile. Så det blir desverre ingen dansing på han hverken i dag eller i morgen, så får vi ta det derfra. Men han skal tilbake på oppfølging allerede på mandag. For meg derimot er det hjelp å få! Litt oppknekking i rygg og bekken, samt litt avspenning av musklene, og jeg er så god som ny! 

Som noen av dere kanskje vet har jeg hatt ganske mye vondter opp gjennom årene, men etter at jeg fikk på plass bekkenet mitt første gang, har livet vært noe helt annet – så mye mindre vondt! Etter det fikk jeg skikkelig tiltro til kiropraktorer! De hos NEMUS har blandt annet hjulpet med det, få bort stikkninger i brystet og hjulpet med råd og behandling for plager som hodepine og andre vondter! Under bildene finner du noen områder kiropraktorer kan hjelpe med, de er tatt fra https://nemus.no/behandling/kiropraktor . 

Selv om Sverre har vondt i benet betyr ikke det at helgen blir kastet bort – tvert imot. Da kan Sverre “trene” meg på dansetrening, slik at jeg blir pushet litt ekstra på egentreningen. I tillegg kan vi dra på fresh fitness, men at Sverre kun trener overkropp. 

                
Alltid smilende fornøyd etter behandling hos NEMUS , slenger også med et bilde av den flotte himmelen som har vært om morgenen her om dagen!

                                                       

Sverre skal bli bra, jeg skal flytte og trene! 
Hva skal du gjøre denne helgen?

xoxo
————————————————————————————————————————————————————————————————————-

Last night Sverres leg started hurting really bad at practice. So much that he could barely put weight on it. He went home and I did the rest of the practice alone.
 

His leg did not feel any better today, so we needed to seek some help. First we taught about the doctor, but then I remembered something my chiropractor said to me : “If you are ill, go to the doctor. If you have pain, come to us” And off the NEMUS Lillestrøm we went. Sverre got an appointment this morning already. Also my pelvis and back was hurting quite a bit today, so I booked an appointment for after work. 

Sverre was looked at and luckily they didn´t find ant signs of a torn tendon, but it´s most likely quite overdrawn. Nothing to do about that exept giving it a rest.. So no dancing for Sverre the next couple of days. But that doesn’t mean we can´t have a productive weekend! He can push me at dance practice, and we can go to the gym and workout! 

What are you up to this weekend?

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg