EVERYBODY KNOWS

Jeg tror de fleste som kjenner meg har fått meg seg at jeg er en skikkelig frysepinne! Og det mer eller mindre hele året rundt. Og det hadde jaggu familien min også fått med seg, for jeg fikk hele 7 par varme sokker til jul. Så innmari deilig, spesielt siden jeg skal på fjellet rundt nyttår. Med en gang jeg blir kald på tærne, blir jeg kald i hele kroppen, så “lubber” som vi kalder tykke sokker, er en gave som faller veldig i smak hos meg.

Jeg fikk mange andre flotte gaver som kommer på bloggen litt etter litt, etterhvert som jeg får prøvd ut alt. 

Er du også en frysepinne?

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

Everybody who knows me knows that I`m almost always cold! And surely enough my family has noticed too haha, because I received 7 pairs of warm socks this Christmas. So cozy and nice, especially because I am going to the mountain this New´s Year. As soon as my feet gets cold, I get cold. So warm socks is right up my alley.

I also received other lovely Christmas gifts, which will be posted on this blog soon.

Do you get cold easily?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg