CHRISTMAS FEELING

Nå føler jeg at julefreden virkelig har senket seg her hos oss. Disse bildene er fra i går kveld, da vi spiste litt dessert og så en film. I dag har jeg egentlig bare spist frokost og sett på de koslige juleprogrammene det ikke blir jul uten! Jeg får ikke den virkelige julestemningen før jeg har sett tre nøtter til Askepott. Nå er det egentlig bare stelle seg og gjøre seg klar til i kveld som gjenstår, så for å få tiden til å gå i mellomtiden skal jeg gå ut en tur og kanskje trene bittelitt. Det blir fort mye mat nå om dagen, så det er godt å få litt mosjon haha. Jeg blir så innmari rastløs om jeg ikke får bevegd meg, så fra i morgen av blir det mye mer trening! Men det har jo også vært godt med disse tre dagene med kun lett trening. 

Hva må til for at du skal få julestemning?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————–

I am finally getting the christmas feeling! After seeing all the fun stuff on TV this morning, which I do every year. The only thing i have to do before tonight is to dress up and go, so until that I think I`ll go out for a walk to get the time going! Good to get some light exercise these days. Because after christmas I will be back in the gym/studio every day.

What do you do to get into the christmas spirit?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg