THE DAY BEFORE CHRISTMAS


 
Da har Bella vært hos oss siden mandag, og i dag skal hun hjem igjen. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde tid til hund selv, men så lenge jeg driver med dansen er nok det uaktuelt. Men derfor er det desto hyggeligere å få låne Bella litt i ferien. Hun er skikkelig kosehund som tilbringer mesteparten av tiden på fanget eller i sofaen. Nå skal jeg nyte de siste timene med henne, før jeg skal opp til pappa for å feire lille juleaften sammen med han og familien der oppe. Vi pleier alltid å feire lille juleaften hos den forelderen vi ikke er hos på selve juleaften. Så det er jo en veldig koslig tradisjon vi har.

 

Hva pleier du å gjøre på lille juleaften?

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

Bella has been staying with us since monday, but today she is going home. I really wish that I had time to keep a dog myself, but as long as I am dancing that will not be an option. But even more fun to watch Bella for a few days then. She is a real cozy lap-dog haha, and I will enjoy the last hours with her now. After that I am heading to my father to have a little christmas celebration the day before christmas. A cozy tradition we have. 

What do you usually do the night before christmas?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg