HOME FOR CHRISTMAS

Da har jeg endelig kommet hjem til Haugesund! Veldig tidlig opp i morres, litt humpete landing som alltid, og regn midt i fleisen da jeg kom ut av flyet.. Men men er jo ikke sånn at det er noe nytt! Heldigvis ble dagen litt bedre da veninnen min Lisa kom å henta meg på flyplassen. Hjemme venta Bella på meg, som er hunden jeg skal passe på deler av ferien, stay tuned for supersøte bilder!

 tillegg har jeg vært hos tannlegen i dag, bare for å sjekke at alt er bra. Hos tannlegen var det bare gode nyheter heldigvis – null hull. Og dessuten alltid godt med en skikkelig tannlege rens, får jo bare lyst å smile hele dagen så rene som tennene mine er nå.

———————————————————————————————————————————————————————————————————

This morning I took an early flight home for christmas. The flight was a but bumpy due to a lot of vind and rain, but it´s not like that is new around here haha. Luckily my friend Lisa was able to pick me up at the airport! At home Bella, the dog I will be taking care of parts of the holiday, was waiting for me. Stay tuned for cute photos of her!

In addition to that I´ve been to the dentist today. And luckily only good news! Nothing like a real dentist fresh up though, feel like smiling all day with my teeth this nice!

                

Resten av dagen skal tilbringes med familien hos mormor, hvor det blir middag og kos, noe jeg ser veldig frem til ettersom det er veldig lenge siden jeg har vært hjemme. 

Hvor feirer du jul?

xoxo

The rest of the day will be spent with my family at my grandmothers house. We will eat dinner and catch up, witch I am really looking forward to because I haven´t been home for so long!

Where do you celebrate christmas?

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg