NEW IN

Jeg lenge gått å sikla over et par sorte Birkenstock sko, som jeg angrer på at jeg ikke kjøpte da vi fant dem på tilbud ute på reise. Men plutselig kom jeg over disse lignende skoene, som var enda mer på tilbud – og som en fattig danser – er tilbud et av mine favoritt ord haha. Og siden jeg allerede har så veldig mye sorte plagg, tenkte jeg at et par hvite sko kunne piffe of garderoben litt. 

Jeg gleder meg allerede til varmere tider når jeg kan bruke dem ute! Men enn så lenge brukes de som innesko. Jeg synes det er litt risky og vanskelig å bestille sko på nett på grunn av at jeg jeg ganske lange, men smale føtter. Jeg bruker størrelse 40 i sko, men måtte stramme stroppene inn på det strammeste for å få de til å sitte. Men nå sitter de i alle fall!

Hva ønsker du deg til jul?

xoxo

——————————————————————————————————————————————————————————————————–

For a long time I´ve been wanting a pair of birkenstock sandals, but the other day I came over these similar looking sandals on sale – and I love sales!  And because I already have so much black stuff in my wardrobe, I went for white! I am already looking forward to wear them outside when the weather is warmer. 

I actually find it hard to order shoes online, because of my long, but narrow feet. I use a size 40, but I needed to tighten the straps to the maximum in order for the shoes to fit.

What do you want for christmas?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg