WHITE DETAILS

De siste detaljene er på plass på kjolene mine og jeg er snart klar til å reise inn til Lier og gjøre meg klar til NM i morgen! Jeg har litt av hvert å gjøre i kveld, så dette blir et meget kort innlegg, men kanskje jeg får tid til å blogge mer i kveld!

 

Hva skal dere i kveld?

xoxo

————————————————————————————————————————————————————————————

 

Last details on my dresses are done, and I am soon ready to go to Lier and prepare for the Norwegian Championship tomorrow! I have a lot to do tonight, so this will be a very short post.. but maybe I have time to blog some more later tonight!

 

What are your plans for tonight?

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg