ONE WEEK

Jeg har vært syk siden tirsdag! Det er så vanvittig kjedelig å sitte inne så lenge, men det eneste positive er at man får virkelig satt seg inn i et par serier, haha. Jeg har fått skikkelig dilla på HOMELAND, den er så innmari spennende…nesten så spennende at jeg blir litt frustrert. Uansett så anbefaler jeg den veldig!

 

I morgen skal jeg på jobb og trening igjen, og forhåpentligvis går det bra, fordi det er NM om mindre enn en uke! Litt stressa for at jeg har mista en uke av trening for å si det sånn… men det er det rett og slett ingenting å gjøre med, så det er bare å legge bak seg, og fokusere på å få en skikkelig god treningsuke!
 

Forresten…jeg har en del spennende nyheter, så følg med fremover!

xoxo

———————————————————————————————————————————————————————————-

I have been ill since tuesday! So boring… But the positive thing is : you get to watch a lot of series. My favourite at the moment is HOMELAND, so exiting it´s almost frustrating.. I really recommend it!

 

Tomorrow I am finally going back to work and training again, and hopefully it´ll all go well, because the Norwegian Championship is in less than one week! I am a little bit stressed out, but that won´t do any good, so I´ve decided to let all that go, and just focus on the coming week.

By the way…I`ve got some exiting news, so stay tuned!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg