BAD TIMING

På onsdag kveld fikk jeg plutselig så vondt i halsen, helt sånn uten videre…noe som er innmari typisk meg egentlig. Spesielt nå på denne tiden av året. Jeg håpet virkelig at det bare skulle gå over av seg selv, men her ligger jeg da… Jeg holdt meg gående mesteparten av dagen i går, var på jobb og hadde kjøretime, og danset litt. Men til slutt måtte jeg bare kaste inn håndkle og dra hjem å legge meg. Jeg var faktisk i seng allerede halv 9! 

Det er under en uke til vi reiser til VM, og vi har treningshelg denne helgen, så det er jo tidenes dårliste timing!! Jeg har bestemt meg for å holde meg hjemme i hele dag og bare bli frisk rett og slett, sånn at jeg er klar for å bli med i morgen. Så nå er det bare å kjøre på med god mat, c-vitaminer, tran og alt annet sunt haha. Samt litt varm sjokolade!

PHOTOS FROM PINTEREST


 

Hva er ditt beste tips for å bli fort frisk?

 

xoxo

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

I am ill again! So typical, so close to the world championship…I felt it coming wednesday evening, but I´ve felt ok and kept going until last night. But after work, driving lesson and some dancing I went home and went to bed at 20:30. Today I`ve been trying to eat good and healthy food all day to get some extra vitamins haha. As well as some lovely hot chocolate!

 

What is your best tip to get well soon?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg