PERSONAL TRAINER

For en liten stund siden tok jeg “steget” og begynte med personlig trener. Det er jo tross alt mye penger, men det er også en god investering! Jeg er såå glad for at jeg tok steget å spurte Christer om en veiledningssamtale. Siden det har jeg bare blitt mer og mer gira på styrketrening! Nå har jeg en egentreningsperiode foran meg, og har som mål å få inn tre økter i uken. Så det blir veldig spennende! Jeg har hatt mange økninger allerede, kun med en økt i uka, så det blir spennende å se hvordan kroppen reagerer på mer strukturert styrketrening.

 

Liker du å trene styrke?

——————————————————————————————————————————————————————————————————-

 

A while ago I took the “step” and contacted a personal trainer. And I don´t have any second taughts! I am so happy and full of energy. Now I have some weeks ahead of me where I will do my program alone, and my goal is to do it three times a week.  

 

Do you do strength training?

 

xoxo
 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg