DANCE WEEKEND

Denne helgen har vi hatt treningshelg i latin, og nå er jeg hjemme henslengt i sofaen! Det har vært en god treningshelg og jeg føler både at jeg har masse å jobbe med, og at jeg har fått til mye. Men nå kjenner jeg at det skal bli godt å bare chille i sofaen i kveld, sånn at jeg er klar for morgendagen! Da er det jobb, privattime, undervise og trene som er på agendaen. 
 

Og i morgen er det jo Halloween og greier. Jeg er egentlig ikke en spesielt stor fan av halloween for å være ærlig, Men skal likevel stille opp på “halloween trening”, hvor vi skal kle oss ut på fellestreningen. Kostymet mitt kommer det bilder av i morgen. 
 

I dag hadde vi faktisk Merete Lingjærde på besøk, og hun jobbet blandt annet med balanse og spinn med oss. Hun er jo så god på det hun driver med!! Så det var en stor glede og inspirasjon å ha henne i studio. Men likevel driver hun med en annen type dans, så jeg synes noe av det er veldig klønete å gjøre selv haha. Men jeg prøver i alle fall! Men hun gav oss mange gode tips for å holde balansen som jeg definitivt skal bruke! 


Jeg satt i gang litt tøying etter all treningen, så det var hyggelig når nesten alle ble med. Viktig å tøye for å forebygge skader, og ikke minst for å bli myk.

 

Hva har du gjort i helgen?

 

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg