DANCE, WORKOUT, PHOTOS, EAT, SLEEP, REPEAT !

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For en dag! Og for en flott dag det har vært! Dagen begynte med litt latintrening, deretter var det avgårde til Fresh Fitness for å ha min andre PT time med Christer. Etter det hadde jeg og Helene en fotoshoot, som dere ser et sneakpeak fra over! Over der igjen er det er bilde av det flotte Fresh Lillestrøm gjengen som var på riksmøtet!
 

Latintreningen var kun en time, siden vi trente veldig lenge i går, men den var veldig fokusert og produktiv! Deretter var det PT timen som for tur. Og det var så vanvittig moro! Selvsagt var det veldig tungt, men det er noe med det å trene sammen med Christer som er veldig motiverende og gøy! Det å ha en personlig trener som gjør et skikkelig forarbeid, tror på deg og pusher deg, er gull verdt! Jeg gleder meg allerede til neste gang!! 

 

Jeg som mange andre har ikke økonomi til å kjøpe mange mange PT timer, men det er ikke alltid så mange man trenger for å komme skikkelig i gang! Deretter kan man ta timer etterhvert som man føler at man trenger oppfølging. Og med en god PT, som Christer, er det ikke nødvendigvis snakk om kvantitet, men kvalitet!

 

Jeg er fornøyd med egen innsats i dag, og skal stole på prosessen fremover! Dette blir en spennende periode, ettersom det er en stund siden jeg har hatt så strukturert styrketrening. Jeg er veldig spent på hvordan dette kommer til å påvirke dansen min i det lange løp, men allerede kjenner litt forskjell på enkelte ting.

 

Hvordan liker du å trene styrke? Har du prøvd å trene sammen med en PT før?

 

xoxo

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg