OFF THE FLOOR

                                                             SAMSUNG CSC

                   
SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC
 Over ser dere et par bilder tatt før konkurransen startet forrige lørdag. Blandt annet av mine flotte negler laget av Rockin nails and beauty, av meg og Jonas, en stor konkurrent med god venn, og litt annet. Over fikser jeg litt på dotten, for den kan aldri sitte godt nok! haha

 

Elsker dessuten neglene, og var ganske fornøyd med bånde bruning, hår og sminke, og det er ikke alltid! 🙂

 

Nå har jeg akuratt hatt full dag på jobb, så nå er det bare å summe seg litt før det bærer avgårde til trening. Heldigvis har jeg en relativt rolig kveld etter trening, så da blir det tid til å vaske klær, lage mat og bestille litt danserelaterte reiser.

 

Hva skal dere resten av dagen?

 

Xoxo

 

1 kommentar
    1. Veldig stilige negler altså. Heldig som får de sponset 😉
      Og en vakker kjole på deg <3
      Kos deg med trening og en rolig kveld! jeg skal kose meg med å lese en spennende bok, drikke te, og spise stekte epler med kanel og sukker ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg