FEET FRESH UP

Vi dansere har ikke spesielt fine føtter…tærne blir klemt i skoene og hælene får tørr og hard hud osv osv…Men jeg er så heldig at Rockin´nails and beauty driver med pedikyr! Under finner dere først to “før” bilder.


 Jeg fikk filet bort hard hud, filt og polert tåneglene (det lille som er igjen av dem hvertfall, haha) og dessuten en deilig “maske” samt fotbad. Når jeg tenker over det er det egentlig så lite som skal til for å få litt finere og “better feeling” føtter. Spesielt dersom man har noen gode produkter. Fin frem en balje, ta føttene i varmt vann, og smør dem inn i en god skrubb! Det gjør underverker. Evt ta deg tid til en liten spa-dag hos en salong som Rockin´nails and beauty. Det gjør noe med hele deg, i hvertfall med hele meg! haha. Føttene mine trengte desperat litt stell, så det var rett og slett himmelsk.

 

xoxo
 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg