ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY // PRINCESS FEELING

På torsdag tilbragte jeg noe sånn som 4 timer i salongen hos Rockin´nails and beauty, hvor jeg fikk fikset bryn, negler og føtter. Det er så utrolig hyggelig å være der, på grunn av de fantastiske menneskene som jobber der. De har fantastisk god service og bryr seg om hvordan du som kunde har det hos dem.


En negletekniker på hver hånd, luksus haha!

NAILS BY ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY // PHOTOS BY THE EMPLOYES // BIG THANKS TO @miss.nailed.it.norway and @ellrik89

Og SJEKK RESULTATET! Elsk! Og ikke nok med at de ble utrolig fine, men det var en veldig behagelig opplevelse. Jeg har fikset neglene mine noen andre steder tidligere, spesielt ute på reiser, hvor det har gjort ganske vondt egentlig, og fingrene har kjens ømme dager etterpå, men det slapp jeg her og jeg er så letta haha! Jeg små grua meg litt på grunn av selve prosessen, men heldigvis var det ingenting å grue seg til, sååå fornøyd på alle måter!

 

Jeg viste egentlig bare bilder av kjolene mine, og sa hvilken form jeg ville ha, resten lot jeg være opp til @miss.nailed.it.norway (instagram). Hun forbredte seg så godt på forhånd og fant frem farger og ideer som passet til kjolene mine. I tillegg er jo utførelsen helt nydelig..jeg satt å så på hele tiden mens hun holdt på. By the way…de rosene har hun laget for hånd! 

 

Jeg følte meg som en prinsesse der, hehe. Så jeg gleder meg allerede til neste gang! På konkurransen i går var jeg så uheldig å knekke en negl tvert av, heldigvis uten at min egen negl tok skade, så da skal jeg inn i salongen igjen snart for å få den fikset. Så det blir koslig. 

Det kommer innlegg med bilder fra pedikyren og brynene også, samt bilder fra konkurransen så fort jeg får sortert ut litt!

 

Hva synes du om neglene? Har du vært hos denne salongen før?

 

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg