SUNDAY BLISS // SNEAKPEAK


På søndag var jeg og Abigail hos Sunniva som var hjemom på helgetur. Det så utrolig godt å se hverandre igjen, selv om det kun ble en kort visitt før Sunniva måtte reise tilbake på skolen. Jeg hadde med litt brownie og Sunniva hadde bakt tidenes søteste boller! I tillegg ble vi vartet opp med deilig kakao.

Og under ser dere bilde av en av kattungene so har vokst så mye siden siste jeg så dem! De var helt vidunderlig søte, så les bloggen  de neste dagene for å få med deg flere bilder av alle kattungene.


Et aldri så lite Simba moment med en av sjønningene her!

 

Nå har jeg rett og slett en liten pause fra jobben, så er det på´n igjen klokken 13:00.  Deretter er det hjemom før trening, trene og så skal vi inn til Rockin nails and beauty i Oslo! Travel dag, but just how I like it 🙂

 

Liker dere at det skjer mye om dagene, eller foretrekker dere litt roligere dager?

-jatakk begge deler sier vel egentlig jeg!

 

xoxo

 

1 kommentar
    1. Så deilig med både brownies, boller og kakao <3
      Og en supersøt kattunge! gleder meg til flere bilder av dem 😀
      Jeg foretrekker en blanding. Noen travle dager og noen rolige (:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg