WHAT A FRESH DAY


Dagene går så enormt fort nå for tiden! Så jeg beklager at det ikke har blitt særlig mye blogging. Jeg har jobbet fra klokken
8 om morgenen, så dratt på trening eller på neste jobb. Så når jeg endelig har kommet meg hjem om kveldene har jeg bare 
gått rett i seng, hehe. Men denne helgen har vært så fin! Og i dag har jeg endelig fått såvet ut, haha. Jeg har følt meg helt
mørbanket hver dag denne uken pga av mye jobbing og trening, så i dag skal jeg ha en fri dag!

 

I går var det duket for Fresh Fitness riksmøte på Ullevål stadion, og Fresh Lillestrøm stilte opp mannsterke. Over ser dere et
bilde av hele gjengen samlet på kveldens fest. For en fin gjeng, som jeg er så glad for at jeg har fått blitt kjent med.
 

Tidligere på dagen hørte vi på foredrag, hadde en heftig treningsøkt, og spiste lunch og koste oss. Under ser dere Anneline
i full gang med å flette meg i en av pausene. Og nederst er det enda et par bilder fra kveldens fest.
 

 

Det var en utrolig flott kveld sammen med de flotte kollegaene mine, og det gir en motivasjon å være på sånne tilstelninger
å se hva man er en del va rett og slett. 
Så til alle som var med på å gjøre denne dagen fantastisk, tusen takk!!

Nå skal jeg se Skal Vi Danse, siden jeg tross alt gikk glipp av det i går kveld, haha! Deretter skal jeg lage klar masse innlegg til
dere, for det skjer ganske så mye om dagen.

Hva gjorde dere i går? Og hva skal dere bruke søndagen deres på?

xoxo

3 kommentarer
    1. Så artig da! og en flott flette ^^
      Skjønner du blir sliten av mye jobb og trening. Nyt fridagen (:
      I går slappet jeg bare av med kjæresten, serier og god mat, og blir nok noe lunde det samme i dag 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg