GERMAN OPEN CHAMPIONSHIPS // VIDEO THROWBACK

181605907

 

FILMING BY RONJA & SVERRE // MUSIC BY MATOMA // FEATURING RONJA,SVERRE,JONAS,& HELENE
 

Jeg kjører på og legget ut part 2 av reisen vår til Stuttgart i dag også! Her ser dere mer hvordan det er med at jeg fikser hår kvelden før, forskjellen med og uten sminke osv! Vi har det veldig morsomt på tur, spesielt når dansingen går bra, haha! Filmet også litt inne i en av dansebutikkene, i skifterommet og så videre 🙂

 Jeg holder på med siste del av filmen, men igjen så streiker overføringen av filmer litt, så den får dere vente litt på 🙂 

Igjen beklager jeg for så smalt bilde! Neste gang skal det filmes med kamera! Eller i det minste riktig vei med mobilen haha 🙂

 

Sleng gjerne igjen en kommentar om det er noe spesielt dere vil at jeg skal filme/skriva/ta bilder av! 

Håper dere liker videoen!

xoxo
 

3 kommentarer
    1. Stilig frisyre, og knallfin sminke!
      Gøy å se backstage. Både når dere gjør dere klar, og de andre når de danser ^^
      Og wow for en forskjell uten sminke og med den konkurranse sminken, hehe. Men vet jo selv med teater erfaring at det skal være overdrevent mye 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg