BYHS // SWEATHER LOVE

Som dere helt sikkert har lagt merke til bruker jeg genserne mine fra BYHS veldig ofte, haha. Og det er rett og slett fordi de er så behagelige, og ikke minst fine!

Jeg har både denne mørke blå, og en i burgunder rød, og bruker dem hele tiden. De er gode og lune, men like vel ikke for varme til å bruke når det er litt varmt og. I tillegg har jeg fått mange komplemanger for dem, og derfor har jeg mekka en liten godbit til dere som har blitt litt forelsket i genseren! Nemlig rabatt! 

Hvis dere går inn på www.BYHS.no og bruker koden “ronjao10” får dere 10% rabatt på en genser i valgfri farge! OG!!! Denne koden gjelder også på det splitter nye treningstøyet hun har kommet ut med!

 

Har dere en favoritt genser?

xoxo

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg