WORK // WORK // WORK

Dette er bildet er fra etter trening her om dagen, jeg var skikkelig gåen i leggene, men fikk overtalt Sverre til å massere dem litt haha. Han er som regel veldig behjelpelig med å massere, men Star Wars gikk på TV, så som dere kan se var han litt okkupert haha! Jeg digger også de filmene, så massasje pluss film var veldig behagelig etter en lang trening.

 

Uansett! Jeg vil fortelle dere om den nye jobben min. Jeg var på intervju tidligere denne uken og har allerede hatt to timer som lærervikar! Jeg har hatt en time engelsk og en time matte. Og neste uke er jeg allerede satt opp på 3 matte-økter. Jeg er vel strengt tatt på en prøveperiode enda, men jeg trives kjempegodt! Ungdommene i de to klassene jeghar hatt så langt har tatt vel mot meg, og jeg har til og med kunne hjulpet til å mattetimene, haha. Jeg har aldri vært et naturtalent i matte, så jeg blir egentlig veldig stolt når jeg husker diverse ting de lurer på.

Jeg håper virkelig at de er fornøyde med arbeidet mitt, sånn at jeg får bli hos dem! I tillegg håper jeg at jeg får mange timer, sånn at jeg får bli bedre kjent med elever og kollegaer. 

Det er jo veldig kostbart å bo alene, danse og alt mulig… så jeg er så glad for å ha fått denne jobben også! i tillegg jobber jeg fortsatt på Fresh, og har dansekurs på LSKdans. 

 

Hva gjør dere for å tjene litt ekstra penger i hverdagen? 

xoxo

2 kommentarer
    1. Så kjekt, lykke til med den nye jobben 🙂 Jeg driver firma innen hesteutstyr med en personlig “touch” som en ekstra inntekt på fritiden min 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg