COME AND DANCE WITH ME

Da er jeg endelig hjemme etter en lang og morsom dag! Jeg har vært på jobbintervju, jobba og trent. Og alt gikk supert, egentlig. Så nå skal jeg prøve meg i enda en ny jobb, på dagtid, og jeg gleder meg sykt! Skal fortelle dere mer om den senere. 

 

Men først, en aldri så liten beskjed dere! Til alle studenter i Lillestrøm og omheng, nå begynner det splitter nye kurset STUDENTDANS hos LSKdans! Jeg skal undervise dette kurset og gleder meg skikkelig!! Det er uhøytidelig og gøy, og man trenger ikke å ta med egen partner. I tillegg har vi rullende opptak, så fortvil ikke om du ikke rekker første kurs, for da kan du komme på neste! Dansing er utrolig morsomt, og ikke minst super trening! Kurset er fredager 14.30.

Spre veldig gjerne budskapet om du kjenner noen studenter som trenger en sving på dansegulvet!

                    

                                                                              Sjekk ut www.lskdans.no for mer informasjon!!

 

Liker du å danse? Bor du nær Lillestrøm? Hvis svaret på begge disse er ja, har du ingen unnskyldning, kom å dans sammen med meg!

xoxo

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg