THINK PINK


Vi var som nevt å så på NM i triatlon i går, og på veien hjem fikk jeg prøve en sparkesykkel, noe jeg ikke har gjort på mange år! haha, moro!
Koser meg som du ser over.  Og egentlig er det jo sykt smart, haha. En sånn kunne jeg trengt, bare litt større takk. 

Jeg skal nå gå gjennom bildene jeg tok, velge ut noen av de beste, og dele dem med dere i morgen. I tillegg har jeg vært på en aldri så liten handletur, så det kommer det også bilder fra. Nå er jeg bare såå sulten så nå er det endelig middag!

 

Hadde dere sparkesykkel da dere var mindre? Eller nå for den saks skyld?

 

xoxo
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg