COMING SOON // STUTTGART

SIste sett med bilder fra stuttgart kommer snart! Jeg holder jo enda på med disse videoene, men det har vist seg å bli litt kluss, haha. Jeg er ikke sånn spesielt god på ting som har med IT å gjøre haha. Så Sverre skal hjelpe meg når han kommer hjem på mandag.

 

Og siden han er borte denne helgen, skal jeg også dra! Jeg skal bare en liten tur hjem til Haugesund, men det er alltid så kosli! I dag skal jeg jobbe, og så skal jeg trene og pakke i morgen, før jeg drar og kommer hjem til uken. Men før jeg drar skal jeg på trening med en av de russiske trenerne vi samarbeider med, så det blir moro!

 

Nå skal jeg spise og få dagen skikkelig  gang her, haha! Blir fort litt late morgener nå som jeg ikke går på skolen og jobber kveld!

 

Hva skal dere i helgen?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg