SIT AROUND

Her er de siste bildene fra bildeserien vi tok i Stuttgart! Det var en så fin tur, på alle måter…gode minner! Nå sitter jeg plantet på sofaen, i Haugesund! Og pga av triatlon er veien stengt, og dermed blir jeg hjemme her til det er ferdig. Kanskje jeg skal ned å se, det er jo tross alt NM og det er rett nedi veien her. Men først skal jeg skrive ned fra timen med Alexander Melnikov i går, sånn at jeg ikke glemmer noe! 

 

Hvis været holder seg får jeg kanskej tatt noen bilder her hjemme også. Det som er litt trist nå, er jo at de fleste av vennene mine har flytta!! Mens Lisa som er en av de få som ikke flytter i år…er på ferie nå haha. Men heldigvis kan jeg kose meg med mamma og resten av familien min. Det begynte allerede i går da jeg ble hentet på flyplassen og ble kjørt rett til tante på en liten familiemiddag, haha. Det er så kosli! Å i dag skal vi til mormor å spise middag! Så jeg får både masse godt selskap og masse god mat, jippi. 

 

Pleier dere å ha familiemiddager eller lignende?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg