IN THE CORNER

                      PANTS AND JACKET FROM TALLY WEIL // PHOTOS BY HELENE SPILLING

I dag har vært en skikkelig sporty dag frem til nå, jeg har gått i ca halvannen time i dag ute i solen, i tillegg til en økt på Fresh Fitness, med løping og styrketrening. Nå har jeg dusjet og lagt meg strekk ut på sofaen rett og slett. Jeg har ingenting jeg skal gjøre i dag egentlig, så da blir det nok litt tv-titting, vasking av klær, matlaging, og kanskje litt fiksing av noe tøy som mye sys litt på. Men i tillegg til det skal jeg sende ut noen jobbsøknader faktisk. Jeg jobber jo på Fresh hvor jeg trioves utrolig godt, men der er det bare kveldsvakter, og jeg betaler for alt selv, og trenger dermed mer jobb for å tjene inn det jeg trenger rett og slett. 

 

På @legactions kan du finne en liten video fra treningen vi hadde i dag, samt litt bilder fra dansehverdagen vår. 

 

Hva har dere gjort i dag?

 

xoxo

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg