STUTTGART CITY WALK

    

   

           

           

           

           PANTS AND JACKET FROM TALLY WEIL // SHOES FROM TOMS // PHOTOS BY HELENE SPILLING

På tur rundt i byen Stuttgart fant vi denne kule trappeoppgangen! Det var også deilig temperatur den dagen. I tillegg er den buksa helt utrolig
komfortabel!! Den er definitivt en ny favoritt i klesskapet, og det samme er jakka. Jeg fant også et par sko, som jeg ikke kjøpte på grunn av at 
jeg ikke liker å bruke penger på klær…men nå angrer jeg skikkelig! haha. Jaja, neste år…penger spart i alle fall. 

I dag har vi hatt time med Peter Stokkebroe, sjekk @legactions på instagram for en liten videosnutt!

Alltid like moro å ha time med han, for han er så vanvittig flink, og ikke minst hyggelig. I tillegg fikk jeg tilbud om å jobbe i kveld og, så det er
derfor innlegget kommer så sent i kveld. Blir så glad når jeg får ekstra vakter! Jeg har en så fin arbeidsplass, og flotte kollegaer. I tillegg
er det mange hyggelige folk som trener der, som det hender jeg slår av en prat eller to med.

 

Hva har dere gjort i dag? Og har dere et favorittplagg, hva da?

 

xoxo

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg