BYHS // BY THE OCEAN

Det begynner å bli en stund siden vi var i Danmark på leir, men på vei ned tok vi disse bildene med Helene sitt kamera, så jeg har rett og slett glemt å overføre bildene til pc-en min. Men her er de endelig! Deilig BYHS genser, nydelig solnedgang, og vind(!) i håret.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES
PHOTOS BY HELENE SPILLING

Genserne kommer i mange farger, og jeg har denne og en i burgunder-rød, og gode nyheter dere!…Jeg får min egen rabattkode,
som dere også skal få, følg med om du også vil ha en av disse deilige genserne med rabatt! %

 

Jeg er faktisk kanskje overraskende glad i å være på båt, men kanskje ikke sånne store båter…Familien hadde bobåt i mange år, 
og jeg trives i utgangspunktet sykt godt på sjøen! Men i så store båter med mange små korridorer kan jeg få litt klaustrofobisk følelse.
Dermed føles det bedre å være ute på dekk, og når solnedgangen er så fin er det desto bedre!

Liker dere å kjøre båt?

 

xoxo

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg