SNEAKPEAK – TAGGED

Å jeg har så mange bilder jeg gleder meg til å vise dere!! Her er enda en sneakpeak fra en sporty shoot jeg hadde men et par sporty jenter her om dagen! Innlegget om kattene er straks ferdig og publiseres enten sent i dag eller i morgen tidlig! 

 

Hvis du ikke allerede følger meg på instagram heter jeg @ronjaostensvik der også! I tillegg har jeg og Sverre en side som heter @legactions der vi legger ut bilder fra trening og reiser osv. I tillegg kan dere sjekke ut @sterkejenter sin konto, som er jentene jeg tok bilder med. Jeg var fotograf for dem og omvendt, og det ble noen dødskulde bilder av dem som kommer på instagrammen deres. 

 

Hva heter dere på instagram?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg