LOVE, FAMILY, FUN

Det begynner å bli en liten stund siden jeg var i Haugesund, men plutselig kom jeg på at vi tok noen bilder før vi reiste tilbake til Lillestrøm. 


Mamma og Sverre er to av de personene jeg elsker mest i denne verden, og de er mine beste venner! Er det noe, hva som helst, så ringer jeg enten mamma eller Sverre. Det er så godt å ha personer som man stoler på i livet sitt. I tillegg så blir det mange morsomme og kosleige bilder med dem, som dere ser! haha

 

Vi har det ufattelig gøy sammen, og jeg gleder meg til mange fremtidige minner med dem, og mange andre av mine flotte venner. Apropos venner, i kveld skal jentegjengen komme sammen en siste gang før vi blir spredt for alle vinder…blir skikkelig vemodig! Men jeg gleder meg selvsagt!! Så i kveld blir det først noen timer dans, så blir det tacokveld, henna, og koslig med kattunger!

 

Nå må jeg begynne å pakke litt, ettersom jeg må med både standardtøy, latintøy, henna, litt taco-stuff og klær til etterpå! Men mellommåltidene mine står allerede klare i kjøleskapet, deilig! (se forrige post)
 

Got to go!

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg